POLECAMY! PROMOCJE!

31 marca 2016

Książki wiele wyjaśniają - poradnik spawacza

Kilka dni temu miałem przyjemność odnowić kontakt z kolegą z młodzieńczych lat. Pamiętam jak bawiliśmy się w komandosów w lesie i wiele wygranych meczy w piłkę nożną. Teraz kolega zmienił się i to chyba jeszcze bardziej pozytywnie. Młody facet po trzydziestce prowadzi średnią firmę, produkuje jakieś części samochodowe. Kiedy mi opowiadał przebieg swojej kariery bardzo zapadło mi w pamięć, że zaraz po osiemnastce zrobił kurs spawacza. Wtedy nie wiedział co ze sobą zrobić, a usłyszał gdzieś, że ktoś organizuję taki kurs bezpłatnie ze środków UE. Mówił mi że z praktyką u niego było super, ale z teorią kiepsko i musiał poprawiać egzamin pisemny. Kupił sobie książkę "Spawanie w osłonie gazów metodami MAG i MIG", której autorem jest Jerzy Mizerski. Zdał egzamin teoretyczny, według niego właśnie dzięki tej książce.

Dlatego chciałbym polecić dwie książki z serii poradnik spawacza, które on sam poleca i sprzedaje, właśnie dlatego że tak pomogły mu w sukcesie:

Postanowiłem trochę więcej poszukać na temat poradników spawacza, metod spawania i kursów dla przyszłych spawaczy. Jak na moje oko to książka jest super dla początkujących spawaczy, ale nie tylko. Nigdzie nie widziałem tak prosto przedstawionej sprawy spawania metodą MIG/MAG. Dzwoniłem nawet do kilku firm, które organizują kursy dla spawaczy (początkujących i zaawansowanych). Dowiedziałem się, że jedna z firm (BKSDiDK "Bez wypadku") w moim regionie daję te poradniki spawacza jako pomoc naukową w cenie kursu.
Jeżeli planujesz zrobić taki kurs, pamiętaj że dobra pomoc ułatwi Ci poszerzenie umiejętności zawodowych. Może kiedyś dzięki takiej prostej sprawie, odmienisz swoje życie tak jak mój kolega.


Polecamy wpisy:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz